A Cars forum. AutoBanter

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

een contact brief

Old March 8th 07, 06:12 PM posted to alt.autos.alfa-romeo
Erik Smid

Default een contact brief

Hallo

Ik heb ongelofelijk nieuws wat ik je wil vertellen. Ik heb sinds kort een
nieuw soort business

op gestart wat ik van uit huis, in mijn vrije tijd doe, met een nieuw soort
verkoopclub.

De naam van dit bedrijf wat ik presenteer is de Discount Home Shoppers Club
( DHS Club )

Ik wilde je graag een vrij lidmaatschap aanbieden , met kortingen en geen
addertjes onder het gras J

Als een lid van de DHS Club kun je online winkelen in de ClubShopMall met
meer dan 200 bekende winkels ( Amazon,Dell,Target,Ebay etc.) en je verdien
ook nog eens spaar punten

( Reward Points ) elke keer je shopt ! En je kunt ook nog offline winkelen,
overal op de wereld

en krijg dan ook de Reward Points door heel simpel het laten zien van de
ClubBucksRewardscard

waneer je een aankoop doet bij een aangesloten organisatie.

De kaart is GRATIS en ik stuur hem naar je toe waneer je je aanmeld en
member (lid) wordt.

De DHS Club bestaat al sinds 1997 op het internet en laat hun membership en
groepverkoop

Explosief groeien.Mensen overal in de wereld zijn al member geworden en het
aantal groeit per dag.Ik ben heel erg blij dat ik de mogelijkheid heb dat ik
mensen kan helpen bij het besparen van

Geld.ik vindt het prachtig!!

Om Member te worden is heel makkelijk,stuur deze mail naar mij terug en type''
Schijf me in

in het midden van de email.ik schrijf je in en je ontvangt een mail met je
ID nummer en een link naar je persoonlijke members webside en onze
ClubShopMall. Ik stuur je ook nog de gratis ClubBucksRewardscard . Dat is
alles !!

Waneer je meer wilt weten van de DHS Club voor je je aanmeld om member te
worden kijk dan eerst op mijn webside

http://www.clubshop.com/cgi-bin/members/ES3810736

Na dat je alles hebt bekeken, kun je je daar inschrijven voor member of je
stuurt mij een email om je in te schrijven.

Bedankt dat je mij de gelegenheid geeft om je het lidmaatschap aan te bieden
en mij de mogelijkheid geeft om een nieuw bedrijf samen met je te delen.

Vriendelijke groet,

Erik Smid

tel:0646770026

DHS Club VIP

P.S Waneer je bent geitereseerd in het verdienen van extra geld of wil je
een business voor je zelf

Beginnen,laat het me weten en ik geef je alle informatie aan je om je uit te
leggen hoe deze handel werkt.Het is prachtig !!

* Wanneer je liever hebt dat ik je verwijder van mijn mailing lijst,suur
deze mail terug naar me met het woord VERWIJDER in het onderwerp

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump

Similar Threads
AASCRA contact Fritz Simulators 1 January 24th 07 04:51 PM
abuse contact interbusiness.it DougW Jeep 3 April 1st 06 03:58 PM
"ICE" contact... Brent P Driving 16 September 1st 05 02:13 AM
anyone interested can contact with me [email protected] Chrysler 1 August 19th 05 11:06 PM
REQ: Contact From GPLEA FAnderson Simulators 1 December 23rd 04 02:31 PM