Old June 22nd 08, 11:38 AM posted to nl.auto,rec.autos.4x4,uk.rec.cars.4x4
Johannes

Default Aldi Australia

"Steve Firth" > schreef in bericht
.. .

> A winch for 500 thalers? Can one even get thalers nowadays?
>
> Aldi, das ist wo die arme Leute Einkaufen, nicht wahr?

Het geldt tegenwoordig als "hip" als je, terwijl je je ook een duurdere
supermarkt kunt veroorloven, juist bij de (helaas vaak rommelige) Aldi je
boodschappen haalt. Je basisboodschappen dan (maar dat is minstens 95% van
wat je nodig hebt), want het assortiment is beperkt (geen 100 merken
hondenvoer op vijf meter lange schappen bijvoorbeeld). De kwaliteit is
gemiddeld.
Een groot pluspunt van de Aldi (en ook van de iets ruimer gesorteerde Lidl)
is dat je daar niet ongevraagd wordt gebombardeerd met van die vreselijke
muzak uit de luidsprekers om je aanwezigheid te "veraangenamen", maar
waaraan je je niet kunt onttrekken (sommige restaurants doen dat helaas
ook). Winkels waar men dat doet, ervaar ik zeker niet als een verademing en
verlaat ik meestal zo snel als het kan.
Ik heb gehoord dat sommige vestigingen van Albert Heijn tegenwoordig ook
"experimenteren" met muzakloos winkelen.